Regulamin
Regulamin świadczenia usług konsultacyjnych Pracownia Flow
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY OD 1 PAŹDZIERNIKA 2024 R.
Niniejszy Regulamin przeznaczony jest dla Klientów, którzy zawierają umowę o świadczenie usług z Pracownia Psychoterapii FLOW, Adres firmy: Popowo Wonieskie 34, Osieczna, NIP: 6972127286, za pośrednictwem strony internetowej: www.pracowniaflow.pl.
I. DEFINICJE
-
Konto Użytkownika – indywidualne, elektroniczne konto w ramach Serwisu aktywowane dla Użytkownika w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usługi.
-
Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej (Umowa o świadczenie Usługi) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Opłata – określona w złotych polskich (PLN) należność pieniężna za świadczenie Usługi konsultacyjnej przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika.
-
Platforma / System rezerwacyjny – oprogramowanie internetowe (kalendarz/rezerwacje) udostępnione przez Usługodawcę lub podmiot trzeci, umożliwiające rezerwację i świadczenie Usługi Konsultacji online na rzecz Użytkowników.
-
Regulamin – niniejszy dokument.
-
Serwis / Strona internetowa – strona internetowa prowadzona przez Usługodawcę, znajdująca się pod adresem www.pracowniaflow.pl.
-
Umowa – Umowa o świadczenie Usługi konsultacyjnej, zawierana między Usługodawcą a Użytkownikiem.
-
Usługa / Konsultacja – odpłatna usługa konsultacyjna (doradcza, psychologiczna) świadczona przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika w formie spotkania online (wideorozmowy) w określonym, wcześniej zarezerwowanym terminie.
-
Usługodawca – Pracownia Psychoterapii FLOW, Adres firmy: Popowo Wonieskie 34, Osieczna, NIP: 6972127286
-
Użytkownik / Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub osoba prawna, dokonująca rejestracji i/lub rezerwacji w Serwisie.
-
Konsultacja online – forma świadczenia Usługi z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (np. Zoom, Google Meet, Teams), trwająca zgodnie z wykupionym pakietem czasowym (np. 50, 60 minut).
-
Zamówienie/Rezerwacja – oświadczenie woli Użytkownika składane za pomocą Systemu rezerwacyjnego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy na określony termin konsultacji.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Regulamin określa warunki i zasady świadczenia przez Usługodawcę usług konsultacyjnych (Konsultacji online) za pośrednictwem Serwisu.
-
Warunkiem skorzystania z Usługi jest akceptacja niniejszego Regulaminu, założenie Konta Użytkownika (jeśli wymagane przez System rezerwacyjny) lub podanie niezbędnych danych kontaktowych oraz dokonanie Opłaty.
III. ZAWARCIE UMOWY I REZERWACJA
-
Zawarcie Umowy następuje poprzez:
a) Wybór rodzaju i długości konsultacji oraz dostępnego terminu w Systemie rezerwacyjnym na stronie www.pracowniaflow.pl.
b) Wypełnienie formularza rezerwacyjnego (podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail).
c) Akceptację Regulaminu.
d) Dokonanie Opłaty za wybraną Usługę za pomocą jednej z dostępnych metod płatności (np. Przelewy24, Blik, Karta).
e) Otrzymanie przez Użytkownika na podany adres e-mail potwierdzenia rezerwacji z terminem oraz (w późniejszym czasie) linku do wideorozmowy. -
Potwierdzenie rezerwacji stanowi zawarcie Umowy na świadczenie Usługi w konkretnym, zarezerwowanym terminie.
IV. PŁATNOŚCI
-
Opłata za Usługę jest pobierana z góry, w momencie dokonywania rezerwacji.
-
Brak uiszczenia Opłaty w wyznaczonym przez system terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji terminu.
-
Po dokonaniu płatności, Użytkownik otrzymuje potwierdzenie na adres e-mail.
V. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, Użytkownik będący Konsumentem traci prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy Usługodawca wykona usługę w pełni za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany o utracie prawa odstąpienia po wykonaniu usługi.
-
Ponieważ Usługa (Konsultacja online) jest świadczona w ściśle określonym terminie i wymaga przygotowania się Usługodawcy, a jej wykonanie następuje za wyraźną zgodą Użytkownika (który rezerwuje konkretną datę i godzinę), prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny po dokonaniu rezerwacji i zapłacie NIE PRZYSŁUGUJE.
-
Użytkownik ma prawo do odwołania lub przełożenia konsultacji na zasadach opisanych w punkcie VI.
VI. ODWOŁANIE LUB ZMIANA TERMINU KONSULTACJI
-
Użytkownik może odwołać lub przełożyć zarezerwowaną konsultację, zgłaszając to mailowo na adres: [email protected]
-
Zasady dotyczące zwrotów:
a) Odwołanie lub zmiana z minimum 48-godzinnym wyprzedzeniem: Przysługuje 50% zwrotu opłaty lub możliwość przełożenia terminu bez dodatkowych kosztów.
b) Odwołanie lub nieprzystąpienie do konsultacji w mniej niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem lub „no-show”: Nie przysługuje zwrot opłaty. -
Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia konsultacji z ważnych przyczyn. W takim przypadku zaproponuje Użytkownikowi nowy termin lub dokona pełnego zwrotu opłaty.
VII. PRZEBIEG KONSULTACJI ONLINE
-
Konsultacja odbywa się za pomocą wskazanej przez Usługodawcę platformy do wideokonferencji (link przesyłany jest mailem przed spotkaniem).
-
Użytkownik zobowiązuje się do zapewnienia sobie odpowiedniego łącza internetowego, kamery, mikrofonu oraz warunków umożliwiających spokojne i dyskretne przeprowadzenie spotkania.
-
Spóźnienie Użytkownika na konsultację skraca czas jej trwania. Konsultacja kończy się o zaplanowanej godzinie.
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I POUFNOŚĆ
-
Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie www.pracowniaflow.pl.
-
Wszelkie informacje przekazane przez Użytkownika w trakcie konsultacji podlegają obowiązkowi zachowania poufności przez Usługodawcę, z wyjątkiem przypadków przewidzianych prawem (np. zagrożenie życia lub zdrowia).
-
Użytkownik zobowiązuje się również do zachowania poufności wobec materiałów, metod i treści przekazywanych przez Usługodawcę.
IX. REKLAMACJE
-
Reklamacje dotyczące Usługi można składać drogą mailową na adres: [email protected]
-
W reklamacji należy podać imię, nazwisko, datę i godzinę konsultacji oraz szczegółowy opis zastrzeżeń.
-
Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od jej otrzymania.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 października 2024 r..
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu. O zmianach Użytkownicy zostaną poinformowani z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem Serwisu lub poczty elektronicznej.
-
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
-
Ewentualne spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej (w przypadku Konsumentów).