U
M
Ó
W

W
I
Z
I
T
Ę
Katarzyna Maria Zalesinska - ZnanyLekarz.pl

Regulamin

Regulamin świadczenia usług konsultacyjnych Pracownia Flow

REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY OD 1 PAŹDZIERNIKA 2024 R.

Niniejszy Regulamin przeznaczony jest dla Klientów, którzy zawierają umowę o świadczenie usług z Pracownia Psychoterapii FLOW, Adres firmy: Popowo Wonieskie 34, Osieczna, NIP: 6972127286, za pośrednictwem strony internetowej: www.pracowniaflow.pl.

I. DEFINICJE

  1. Konto Użytkownika – indywidualne, elektroniczne konto w ramach Serwisu aktywowane dla Użytkownika w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usługi.

  2. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej (Umowa o świadczenie Usługi) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  3. Opłata – określona w złotych polskich (PLN) należność pieniężna za świadczenie Usługi konsultacyjnej przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika.

  4. Platforma / System rezerwacyjny – oprogramowanie internetowe (kalendarz/rezerwacje) udostępnione przez Usługodawcę lub podmiot trzeci, umożliwiające rezerwację i świadczenie Usługi Konsultacji online na rzecz Użytkowników.

  5. Regulamin – niniejszy dokument.

  6. Serwis / Strona internetowa – strona internetowa prowadzona przez Usługodawcę, znajdująca się pod adresem www.pracowniaflow.pl.

  7. Umowa – Umowa o świadczenie Usługi konsultacyjnej, zawierana między Usługodawcą a Użytkownikiem.

  8. Usługa / Konsultacja – odpłatna usługa konsultacyjna (doradcza, psychologiczna) świadczona przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika w formie spotkania online (wideorozmowy) w określonym, wcześniej zarezerwowanym terminie.

  9. Usługodawca – Pracownia Psychoterapii FLOW, Adres firmy: Popowo Wonieskie 34, Osieczna, NIP: 6972127286

  10. Użytkownik / Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub osoba prawna, dokonująca rejestracji i/lub rezerwacji w Serwisie.

  11. Konsultacja online – forma świadczenia Usługi z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej (np. Zoom, Google Meet, Teams), trwająca zgodnie z wykupionym pakietem czasowym (np. 50, 60 minut).

  12. Zamówienie/Rezerwacja – oświadczenie woli Użytkownika składane za pomocą Systemu rezerwacyjnego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy na określony termin konsultacji.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa warunki i zasady świadczenia przez Usługodawcę usług konsultacyjnych (Konsultacji online) za pośrednictwem Serwisu.

  2. Warunkiem skorzystania z Usługi jest akceptacja niniejszego Regulaminu, założenie Konta Użytkownika (jeśli wymagane przez System rezerwacyjny) lub podanie niezbędnych danych kontaktowych oraz dokonanie Opłaty.

III. ZAWARCIE UMOWY I REZERWACJA

  1. Zawarcie Umowy następuje poprzez:
    a) Wybór rodzaju i długości konsultacji oraz dostępnego terminu w Systemie rezerwacyjnym na stronie www.pracowniaflow.pl.
    b) Wypełnienie formularza rezerwacyjnego (podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail).
    c) Akceptację Regulaminu.
    d) Dokonanie Opłaty za wybraną Usługę za pomocą jednej z dostępnych metod płatności (np. Przelewy24, Blik, Karta).
    e) Otrzymanie przez Użytkownika na podany adres e-mail potwierdzenia rezerwacji z terminem oraz (w późniejszym czasie) linku do wideorozmowy.

  2. Potwierdzenie rezerwacji stanowi zawarcie Umowy na świadczenie Usługi w konkretnym, zarezerwowanym terminie.

IV. PŁATNOŚCI

  1. Opłata za Usługę jest pobierana z góry, w momencie dokonywania rezerwacji.

  2. Brak uiszczenia Opłaty w wyznaczonym przez system terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji terminu.

  3. Po dokonaniu płatności, Użytkownik otrzymuje potwierdzenie na adres e-mail.

V. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, Użytkownik będący Konsumentem traci prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy Usługodawca wykona usługę w pełni za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany o utracie prawa odstąpienia po wykonaniu usługi.

  2. Ponieważ Usługa (Konsultacja online) jest świadczona w ściśle określonym terminie i wymaga przygotowania się Usługodawcy, a jej wykonanie następuje za wyraźną zgodą Użytkownika (który rezerwuje konkretną datę i godzinę), prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny po dokonaniu rezerwacji i zapłacie NIE PRZYSŁUGUJE.

  3. Użytkownik ma prawo do odwołania lub przełożenia konsultacji na zasadach opisanych w punkcie VI.

VI. ODWOŁANIE LUB ZMIANA TERMINU KONSULTACJI

  1. Użytkownik może odwołać lub przełożyć zarezerwowaną konsultację, zgłaszając to mailowo na adres: [email protected]

  2. Zasady dotyczące zwrotów:
    a) Odwołanie lub zmiana z minimum 48-godzinnym wyprzedzeniem: Przysługuje 50% zwrotu opłaty lub możliwość przełożenia terminu bez dodatkowych kosztów.
    b) Odwołanie lub nieprzystąpienie do konsultacji w mniej niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem lub „no-show”: Nie przysługuje zwrot opłaty.

  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia konsultacji z ważnych przyczyn. W takim przypadku zaproponuje Użytkownikowi nowy termin lub dokona pełnego zwrotu opłaty.

VII. PRZEBIEG KONSULTACJI ONLINE

  1. Konsultacja odbywa się za pomocą wskazanej przez Usługodawcę platformy do wideokonferencji (link przesyłany jest mailem przed spotkaniem).

  2. Użytkownik zobowiązuje się do zapewnienia sobie odpowiedniego łącza internetowego, kamery, mikrofonu oraz warunków umożliwiających spokojne i dyskretne przeprowadzenie spotkania.

  3. Spóźnienie Użytkownika na konsultację skraca czas jej trwania. Konsultacja kończy się o zaplanowanej godzinie.

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I POUFNOŚĆ

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie www.pracowniaflow.pl.

  2. Wszelkie informacje przekazane przez Użytkownika w trakcie konsultacji podlegają obowiązkowi zachowania poufności przez Usługodawcę, z wyjątkiem przypadków przewidzianych prawem (np. zagrożenie życia lub zdrowia).

  3. Użytkownik zobowiązuje się również do zachowania poufności wobec materiałów, metod i treści przekazywanych przez Usługodawcę.

IX. REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące Usługi można składać drogą mailową na adres: [email protected]

  2. W reklamacji należy podać imię, nazwisko, datę i godzinę konsultacji oraz szczegółowy opis zastrzeżeń.

  3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od jej otrzymania.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 października 2024 r..

  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu. O zmianach Użytkownicy zostaną poinformowani z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem Serwisu lub poczty elektronicznej.

  3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

  4. Ewentualne spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej (w przypadku Konsumentów).